Tänapäeval on sotsiaalmeedia turundus Eestis ettevõtte edu jaoks hädavajalik- see väga hea võimalus end brändina nähtavaks teha. Sotsiaalmeedia platvormid nagu Instagram, facebook ja Tiktok pakuvad ideaalseid võimalusi ettevõtte sihtrühmaga suhtlemiseks ning enda turundamiseks
Sotsiaalmeedia haldus ei ole aga lihtsalt postituste ülespanek- see nõuab strateegiat, planeerimist, jälgimist, tulemuste analüüsimist, pidevat kliendisuhtlust.
Sotsiaalmeedia haldus: miks see on ettevõttele oluline?
1. Suurendab ettevõtte nähtavust ja levikut– Sotsiaalmeedia võimaldab brändil jõuda laiema sihtrühmani, rohkemate klientideni. Sotsiaalmeedia on tänapäeval üks esimesi kohti, kuhu klient läheb infot koguma ettevõtte kohta, seega on oluline jätta endast positiivne ning usaldusväärne mulje.
*Nipp- kogu tagasisidet ja postita seda regulaarselt enda sotsiaalmeedias!
2. Miks on vajalik kliendisuhtlus?- Otsene suhtlus klientidega, nende küsimustele kiire vastamine, kaebuste lahendamine, tagasiside saamine võimaldab suurendada ettevõttel usaldusväärsust, tekitada lojaalsust ning tagada kliendile rahulolu brändiga.
*Nipp- Lase klientidel end tägida ja jaga ka ise neid postitusi storydes
3. Kuidas sotsiaalmeedia toob rohkem müüki?– Sotsiaalmeedia on võimas tööriist liikluse suunamiseks veebisaidile või veebipoodi. Kaasahaaravat sisu jagades saavad ettevõtted julgustada kasutajaid klõpsama ja oma pakkumisi uurima. See toob kaasa suurenenud veebisaidi külastuste, konversioonide ja lõpuks suurema tulu.
*Nipp-Tutvusta enda tooteid läbi kasutajakogemuse (UGC), klient saab sellega samastuda.
4. Miks konkurendid edestavad sind sotsiaalmeedias?- Kui sa pole tänapäeval sotsiaalmeedias aktiivne, kuid su konkurent on, siis pole su ettevõtet olemas. Kasuta sotsiaalmeedia eeliseid, jälgi oma konkurente, analüüsi nende tegevust ja muuda nende vead enda eelisteks!
*Nipp- Jälgi konkurente ja tee nendega koostööd
Kui sul jääb teadmisi või aega väheks, et tegeleda sotsiaalmeediaga, võta endale sotsisaalmeedia spetsialist, kes teeb seda sinu eest!
Sotsiaalmeedia spetsialist aitab sul:
- Luua tõhusa strateegia- paneb paika eesmärgid, määrab sihtrühma ning aitab näha sinu murekohti- kõike selleks, et leida jõuda just sulle vajalike klientideni.
- Panna paika sisuplaan- planeerib millal postitada, mida postitada ja kuidas sõnumit edasi anda.
- Postitada järjepidevalt sisu- oluline on olla aktiivne ja hoida enda sihtrühma kaasatuna ja huvitatuna.
- Jälgida ja analüüsida tulemusi- leida toimivad ja mittetoimivad sisud, kohandada enda strateegiaid vastavalt sihtrühma huvidele
Sotsiaalmeedia mitte ainult ei hõlbusta suunatud reklaami, vaid aitab oluliselt kaasa ka teie kliendibaasi laiendamisele ja müügi suurendamisele. Suheldes kasutajatega köitva sotsiaalmeedia sisu kaudu, saavad ettevõtted meelitada ligi uusi jälgijaid ja muuta need enda klientideks.
Pane sotsiaalmeedia enda kasuks tööle!
Kas tahad teada, kuidas sotsiaalmeedia haldus aitab just sinu ettevõttel kasvada?
Soovid, et su ettevõtte sotsiaalmeedia tooks rohkem kliente ja müüki? VÕTA minuga ühendust ja paneme su brändi sotsiaalmeedias tööle!